Právě teď je 21.09.2017 22:55:25
Vzkazník
Titulek:
Jméno:
Zpráva:
Bezpečnostní kód: Kontrolní obrázekZnovu načíst kontrolní obrázek
   
 

a: a

Obsahly komentar k zavodu jsem poslal primo organizatorce, na to abych to kopiroval sem je to moc dlouhe (aha uz jsou tady :-)).

Musim pochvalit super napad, hledani Stechovic podle buzoly a dratu VVN si ani lampion neuzije kazdy den. Stejne jako skrabani se do krpalu, aby na nem clovek nasel prehradu.

Na srafy si jde po chvili celkem zvyknout, byt precizni orientace v nich mozna neni, me rozhodne nejvice potrapily silnice - na k3 tim, ze ta spravna nebyla ta spravna a na k8 naopak tim, ze ta spravna spravna byla ale ja tomu neveril. A zakres vesnic jsem poradne nepochopil dotedka.

Btw. za konfrontaci s tim, co jsme dnes meli k dispozici, rozhodne stoji mapa z let 1836-52 na mapy.cz - podle ni by to urcite bylo vyrazne jednodussi, koty na ni sice jsou uveden ve videnskych sazich nebo necem takovem, je ovsem mnohem prehlednejsi a obsahove pritom obdobna.

Ja ted z GPSky vylovil vysvedceni citajici 30.4km + prevyseni 1283m. Pravda, nebyly to idealni postupy, ale spis casove, snizit tato cisla o 10% by se asi nepovedlo ani ve zcela idealnim pripade.

Sobota, 19 Únor 2011

pakůň: Zážitky Oldy Janečka

 

Ahoj Marketo,

takze nejaky ohlas na dnesek...???

 

*celkove myslim, ze zavod splnil, co sliboval: ztratit se, nicmene prezit :-)

*...i kdyz na startu jsem ten pocit nemel a mel jsem chut vas bit rovnou za doporuceni bot bez hrebu. to by se nakonec ukazalo jako dost prehnane, myslim, ze s vyjimkou postupu 6-7 a nekolika kratkych useku byly lepsi bezhrebovky

*1 se snad ani nedala minou, 2 taky o.k., zavazny zasek - nejen me, ale i vetsiny (?) ostatnich v A+B, prisel na 3...

*...nevim, jestli to byl zamer, nebo jen prehnana duvera v zavodniky, tak jako tak, ja proste necekal, ze kdyz je v mape zvyraznena jedina silnice, je to vesnicka skoropolnacka a nikoliv ta "nova" "dvojka". nanestesti ta "dvojka" ma dost podobny tvar, takze jsem ji s radou dalsich nejprve dukladne procesal ze vsech stran, nez mi doslo, ze to neni ona. je sice pravda, ze to asi umapovat slo, pokud byl uz clovek szity se srafami (popravde, jestli ty cerne puntiky vpravo od trojky znamenaji vestnici, to si nejsem jisty doted), nicmene vetsina nas asi v tu chvili jednoduse byla rada, ze ma "nezpochybnitelny" orientacni bod a nekoukala na nic dalsiho. jestli to byl zamer, tak se urcite povedl, jestli ne, chtelo to trochu vic varovani v pokynech

*4 o.k., 5 po zkusenosti ze 3 asi uz nemohla nikoho prekvapit,

*o kousek dal uprostred poli jsem si uvedomil, ze vlastne hledam Stechovice podle buzoly a castecne podle dratu VVN, coz se mi zrovna nestava casto, tak me to docela pobavilo :-)

*pobavila me i 6, a to tim, ze clovek lezl do strasneho krpalu, aby na nem objevil prehradu. to me zaujalo tak, ze ac jsem byl 50m od kontroly, nejprve jsem si prehradu skoro celou obehl, nez mi doslo, kam ze to vlastne mam jit...

*postup na 7 byl rozhodne nejbrutalnejsi casti zavodu, obzvlaste bez hrebu. a v mem podani mel asi daleko k idealu. nejprv se mi nechtelo vlevo po asfaltce (jak ted koukam na aktualnejsi mapu, fakt by to nebylo dobry), tak jsem to bral necestou k silnici, ale kdyz jsem narazil na cestu, nechtelo se mi po ni sbihat "tak hluboko" az na hlavni, takze kdyz jsem narazil na "takovou peknou vrstevnicovku", vzal jsem to po ni smer kontrola - coz taky nebylo dobry, stejne jsem pak musel sjet dost velky kopec dolu na silnici a od ni ho zase vysplhat na protejsi hreben, asponze kontrolu jsem pak uz nasel bez problemu

*cestou na 8 jsem uz asi vubec nebyl schopen premyslet, protoze jsem nejprve prebehl (tesne pod 7) cestu, po ktere jsem to chtel vzit po hrebeni, a predevsim proto, ze jsem se pod vlivem 3+5 rozhodl neduverovat silnici ke kontrole. takze jsem si pridal kopec a predevsim kdyz nasledne nechtel obidat cele udoli tak jsem to vzal rovne... abych se zapletl do ostruzin a chatek.

*zapletl jsem se i nasledne cestou na bonosovku, ktera sice vubec nevypadala zaludne, ovsem jeste v Hradistku me zmatla sipka "Sekanka - soutok", tak jsem to vzal za sipkou, dalsi uz se nepotkal a po promotani se vilami, chatami a chatickami se necekane objevil na srazu nad sazavou teprve nekde v pulce mezi Pikovicema a soutokem.

*no to uz jsem nejak doklepal, zpet jsem to vzal radsi po silnici vrchem a i pri tom se v Hradistku malem ztratil a tak zavidel automobilistum, ze oni to meli od prijezdu namapovane a ani si neuvedomil, ze my z vlaku jsme prozmenu meli namapovane, ze od Becka do cile to podel Sazavy opravdu nejde.

*na zaver, kdyz uz to vypadalo, ze nakonec vubec nebude duvod k biti poradatelu, se jeden preci jen nasel, nebot sebeh po zasnezene panelovce dolu do Pikovic byl vazne o hubu. Pry ze sebeh do cile z kopce je odmenou... (jo a nechapu kde jste prisli na 4 km :-))

Vypis z GPS hovori o 30.4 km + prevyseni 1283m (tedy podle pravidla 100m vertikalnich = 1km horizontalni vlastne maraton :-)). cili pekny zimni trenink. snad si udelam cas po vikendu mapu naskenovat a vypis z GPS na ni placnout.

Btw. ted koukam na prostor zavodu na mape z konce 1. poloviny 19. stoleti (www.mapy.cz - Dalsi mapy - Historicka 1836-52) a prijde mi, ze podle ni by to bylo vyrazne jednodussi :-) - prinejmensim je totiz vyrazne prehlednejsi, nez tato zmet sraf, kde je stejne velmi obtizne lustit ktera jde kterym smerem.

Btw.2 CD se k Posazavskemu pacifiku chovaji opravdu zajimave. Cestou na zavod nas celou dobu obtezovala protivne piskajici zarivka, kterou se pruvodci (az nekde v Davli) marne snazil opravit busenim (nebo rozbit? ucel = klid by to splnilo :-)) a cestou zpet jsem si vsiml, ze na zastavce je vyveseny zcela nesmyslny jizdni rad - vlak v 15:08 podle nej mel jet uz o pul hodiny driv. Pritom rozsah platnosti souhlasila s aktualnim datem...

Olda Janecek

Sobota, 19 Únor 2011

Líba: Díky !

Děkujeme za krásný závod. Milé bylo umístění 2 kontrol na kopcích, což orientačně pomohlo a také zasněžení a následně krásně vyšlapané stopy ke kontrolám ! Také jsme díky informační ceduli objevili v Hradištku místo bývalého koncentračního tábora, o kterém jsme v této lokalitě neměli  nměli tušení. Zvláštní ocenění patří obrázku v záhlaví mapy a tohoto Vzkazníku.

Zdravím organizátory a doufám, že už rozmrzli !

Líba

Sobota, 19 Únor 2011

Illnerovi: K ZÁVODU

Závod se nám líbil, dálkou i počtem kontrol. Jenom by mapa mohla být čitelnější. Vrstevnice šli velmi těžko poznat. Těšíme se na další ročník!

Tongue out

Sobota, 19 Únor 2011

Zdeněk Přeček: after party

Dorazil jsem sice poslední, ale v limitu (čas 240:00), úplně vysílený ale šťastný, že se mi podařilo "dát" trať A i s bonusovou kontrolou.

Orientace na takovéhle mapě je podle mne možná, je třeba věřit azimutům a trouchu si zvyknout na ty černé fleky. Zradilo mě jen to, že nová silnice, po které jsem záměrně nešel na postupu 4-5 se brzo spojila s tou starou. To je jediná orientační chyba, které jsem si vědom.

Kdo má zájem, může se podívat na postupy (http://precek.cz/ob/pzl/110219/ztrat_se-ZP_postupy.png) a na profil (http://precek.cz/ob/pzl/110219/ztrat_se-ZP_profil.png)

shellma a pakůň mají u mne za tenhle krásný zážitek velké a významné plus.

Děkuji a těším se na další ročník.

Sobota, 19 Únor 2011

Tomáš: Super závod

Doufám, že budou i další ročníky - terén i mapa stály za to. Teď jsem to měřil podle mapy a trasa kategorie A s bonusovou kontrolou měřila tak 24-26 km reálně naběhaných kilometrů.

 

Dík moc!

Sobota, 19 Únor 2011

 

Počet zobrazených << Začátek < Předchozí 41 42 43 Další > Konec >>Strana 43 z 43
Powered by Phoca Guestbook